Eventus Modul az idei TM Forum listáján
A Fornax E.Fault@CC modulja felkerült az idei TM Fórum Outstanding Contribution to Enabling Improved Customer Centricity Award listájára, amely a kiállításon megjelenő megoldások ügyfélközpontú hozzáállását hivatott minősíteni és díjazni.
A Fornax saját fejlesztésű Eventus megoldásával kiállítóként vesz részt a májusi a világméretű IT rendezvényen, a TM Fórumon Nizzában, hogy még szélesebb közönség számára mutathassa meg a többszörös hazai és nemzetközi díjjal kitűntetett munkafolyamat- és munkaerő menedzselő rendszerét.
A Fornax a kiállítói szerepköre mellett Eventus E.Fault@CC moduljával benevezett és fel is került a fórum Outstanding Contribution to Enabling Improved Customer Centricity Award listájára, amely a kiállításon megjelenő megoldások ügyfélközpontú hozzáállását hivatott minősíteni és díjazni. A modul előnye, hogy olyan on-line alkalmazást biztosít a telekommunikációs cégek ügyfelei számára, amely segítségével a szolgáltatásaikat valós időben le tudják ellenőrizni, azokról pontos információkat kapnak valamint probléma esetén egy egyszerű felületen a szolgáltató felé jelezhetik a hibát. A megoldás emellett meggyorsítja a hivajavítás folyamatát is és segíti az ügyfélkapcsolati pontok dolgozóit abban, hogy minél korrektebb és pontosabb felvilágosítást adjanak. A döntőbe került pályázók közül kiválasztott győztesek nevét a TM Forum gálaestjén jelentik be.
Látogass meg minket május 9-12 között Nizzában a 208-as pavilonnál!
Részletek a TM Forumon történő megjelenésről: http://fornax.hu/blog/2016/03/22